7 Eylül 2012 Cuma

Hibe kredi başvurusu

Hibe kredi başvuru

Hibe kredi başvurusu 2012-2013
Hibe kredi için nasıl başvuru yapılır? ve hibe kredi başvurusu nereye yapılır?

Hibe kredi almak için hangi ilde bulunuyorsanız hibe programı ile ilgili bölge ofislerinden temin edeceğiniz    başvuru formlarını doldurarak hibe kredi programına başvuru yapabilirsiniz.

Hibe kredi başvuru formuna; yapacağınız projenin hedefini, amacını , faydalarını bütçe dökümünde yeraldığı detaylı şekline uygun ayrıntılı olarak proje teklifide eklenmelidir.

Burada en önemli nokta ise başvuru formlarını doldururken çok dikkat etmenizdir.Çünkü başvuru formlarındaki en ufak hata bile başvurunuzun onaylanmasını engeller ve size geri bildirim yapmadan dahi başvurunuzun reddine yol açar.
Hibe kredi başvurusu yapmadan önce bu konudaki önemli püf noktaları ve kredinizin onaylanması için bazı sırları bilmeniz sizi bu konu hakkında daha etkili hale getirecektir.Bunun için Hibe kredisi nasıl alınır adlı makaleyi okuyunuz.

Hibe kredi başvurusu ve hibe kredi başvuru formu için;
www.dpt.gov.tr  www.kosgeb.gov.tr  www.cfcu.gov.tr adreslerinden hibe kredi başvuruları ve gerekli dökümanları temin edebilirsiniz.
Hibe krediler analizini okumadan hibe kredi başvurusu yapmayın!

24 yorum:

  1. murat sarıoglu12 Eylül 2012 23:46

    Merhaba ben taşovada esnaflık yapıyorum acaba bende bu hibe krediden faydalanabilirmiyim

    YanıtlaSil
  2. Elbette faydalanabilirsiniz.Hibe kredi almak ve hibe kredi için başvuru yapmadan önce sitemizi mutlaka inceleyin!

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben verdiğiniz sitelere girdim ama başvuru formunu bulamadım yardımcı olurmusunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi konuda başvuru yapacağınızı belirtirseniz yardımcı olabiliriz.Mesela yeni girişimci misiniz? yoksa mevcut işini büyütmek isteyen esnaf mısınız?

      Sil
  4. MERHABA BEN MEVCUT İŞİMİ BÜYÜTMEK İSTİYORUM FAKAT DAHA ÖNCE KOSGEBTEN KREDİ ALDIM. BU ŞİMDİ Kİ KREDİDEN TEKRAR FAYDALANABİLİRMİYİM KOSGEBE ÜYELİĞİM VAR. BİRAZ BİLGİ VERİRSENİZ SEVİNİRİM. SAYGILAR..

    YanıtlaSil
  5. MERHABA BEN MEVCUT İŞİMİ BÜYÜTMEK İSTİYORUM FAKAT DAHA ÖNCE KOSGEB TEN KREDİ ALDIM. PEKİ BU ŞİMDİKİ KREDİNİN HİBESİNDEN YARARLANABİLİRMİYİM KOSGEBE ÜYELİĞİM VAR. YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM . SAYGILAR .

    YanıtlaSil
  6. selam kolay gelsin ben yeni iş kurmak istiyorum başvuru formunu nerde dolduracam yardımcı olursanız sevinirim ..

    YanıtlaSil
  7. merhaba ben üniversite son sınıf öğrencisiyim çocukluktan bu yana hayalimdeki işi gerçekleştirmek istiyorum projem bir mobilya fabrikası kurmak ve markalaşmak. Ama fabrika dediğim 150 ile 200 kişi iş istihdamı ve aynı zamanda 15 20 tane mağazada açmak istiyorum ve ortalama 500 kişiden fazla kişiye iş istihdamı sağlayacak bir projem var. bu projeme kredi çıkar mı? tabi bu küçük bir iş değil maliyeti 15 ile 20 milyon tl filan ben geri ödemesiz de istemiyorum. geri ödemelide olabilir bilgi verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  8. ben annem üzerine şahsi şirket kurmak istiyorum.

    annemin üzerine kuracağım iş yerinde emlak komisyonculuğu (üye olmak şartıyla)
    tellaliyeli şekilde iş yeri kuracağım

    bu kredilerden yararlanabilirmiyim.

    ve izlemem gereken yolları adım adım anlatabilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  9. annem üzerine şahsi şirket açmak
    ve bu şirket bünyesinde emlak komisyoncular derneğine üye olmak şartıyla aracılık işlemleri yapacağım


    bu kredilerden yararlanmak için izlemem gereken yolları anlatabilirmisiniz zahmet olmazsa :(

    YanıtlaSil
  10. kızım butik pastahane açmak istiyor ama bunun için yeterli sermayesi yok bu kredilerden nasıl faydalanabilir.

    YanıtlaSil
  11. merhabalar
    Benimde kafamda uzun zamandan beri düşündüğüm bir iş var.. Yeni girişimciyim.. oto yedek parçası satma işi düşünyorum. Bu oto yedek parçası işine kredi verilirmi acaba.. iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  12. EE YANIT VERECEK KİMSE YOKMU?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet geri dönüşümsüz girişimci desteği alabilirsin.Detaylar içinburaya tıkla

      Sil
  13. tesettür kıyafeti satmak için tuhafiye açmak istiyorum.dönüşümlü veya dönüşümsüz hangi kredi çıkar.ilk defa işletme sahibi olacağım.tşk

    YanıtlaSil
  14. ben hediyelik eşya üzerine iş yeri kurmak istiyorum hibe kredisinden yararlana bilirmiyim ve ne yapmam gerek.

    YanıtlaSil
  15. kafe açmak istiyorum bunun için hibe kredisi alabilir miyim

    YanıtlaSil
  16. kafe açmak istiyorum bunun için hibe kredisi verilebilir mi ? sitenin birinde verilemeyeceği yazmış ama emin olmak için birde size danışmak istedim.

    YanıtlaSil
  17. Basit usulde esnafım iş yerimi(bakkal) acalı 3 ay oldu küçük esnafın amrketler karsısında yasama sansı düük sermaye ile imkansız hibe kredi den istifade edebilir miyim? nereye nasıl basvurmam gerekir 2014 yılı itibari hala gecerli mi bu kredi yardımcı olursanız sevnirim admin teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  18. Merhaba, ben köpük tabak üretim fabrikası açmak istiyorum ve fabrikayı da kendim inşa edip makine ekipman almak istiyorum. Faydalanabileceğim hibe programları nelerdir ve bu programlar inşaat işine de hibe veriyorlar mı? Bilgilendirirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil